4 augustus, Miami Beach 2e dag - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Atie Schut - WaarBenJij.nu 4 augustus, Miami Beach 2e dag - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Atie Schut - WaarBenJij.nu

4 augustus, Miami Beach 2e dag

Blijf op de hoogte en volg Atie

06 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

De 2e volle dag in Miami Beach. De weersverwachting was niet echt goed dus de dag er voor al een boottocht geboekt. (Uiteindelijk bleek het wel een “goed weer” dag te zijn).
’s Ochtends rustig aan gedaan want we werden pas om half 12 opgehaald met een busje bij het hotel en naar Miami Port gebracht. Om half 1 vertrok onze boot waar je heerlijk op kon zitten.
Vanaf de boot een mooi uitzicht op Miami Downtown. Vervolgens langs een aantal grote cruiseschepen. Daarna langs mooie eilanden vlak bij Miami Beach waar bekende celebrities wonen (of hebben gewoond). Wonen is een groot woord want meestal hebben ze soortgelijke huizen in Los Angeles etc etc. Onvoorstelbaar dat je meer van dit soort dure huizen hebt en daar maar een paar keer per jaar bent.
Van wie waren die huizen zoal: Gloria en Emilio Estefan, Jennifer Lopez, Madonna, Sylvester Stallone, Shaquille O’Neal, Liz Taylor, Frank Sinatra, Anna Kournikova, Ricky Martin etc etc.
Ook huizen die gebruikt zijn in bekende films en tv-programma’s zoals Scarface en Miami Vice.
Daarna bij het haventje lekker geluncht.
Inmiddels was het tegen 15 uur en zijn we nog even Miami downtown ingegaan en hebben wat winkels bezocht. Via sms hoorden we het goede nieuws dat Ranomi Kromowidjojo goud had gewonnen en Marleen Veldhuis brons op de 50 meter. Via Internet begrepen dat dat heel mooie beelden waren helaas hier niet op de tv kunnen zien. Straks thuis maar genieten van deze beelden op Youtube.
Met de stadsbus terug naar het hotel waar we zo rond 17 uur terug waren.
’s Avonds weer Miami Beach in. Gelopen op onder andere de Lincoln Road Mall en Ocean Drive. Heel gezellig om daar te lopen en te eten. Restaurantjes, muziek, winkels, bijzondere auto’s, vele soorten mensen, neon reclames. Een echt uitgaansgebied waar het heerlijk is om te slenteren.