6 augustus, van Miami naar Amsterdam - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Atie Schut - WaarBenJij.nu 6 augustus, van Miami naar Amsterdam - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Atie Schut - WaarBenJij.nu

6 augustus, van Miami naar Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Atie

08 Augustus 2012 | Nederland, Amstelveen

Nu in het vliegtuig van Washington naar Amsterdam. Mary en de jongens kijken een film. Ik straks met Kevin een andere film afkijken op de laptop.
Vanochtend stond de taxi klaar om ons naar Miami Airport te brengen. Daar waren we ca half 10. Een klein vliegtuig stond klaar om ons om half 12 naar Washington te brengen. Allemaal prima op tijd. Inchecken ging wat chaotisch. Bij het wegvliegen nog even een laatste, mooie blik op Miami Beach vanuit de lucht. Een vlucht van ca 2,5 uur.
Op Washington ruimschoots de tijd om overstappen en de koffers hoefden we niet op te pikken. Die gaan gelijk door naar volgende vliegtuig. Tenminste dat hopen we. We zullen het zien in Amsterdam.
((Het is goed gegaan met de koffers))
Even lekker geluncht en nog wat dingetjes gekocht.
Op vliegveld Washington miste Mitchell zijn portemonnaie. Ligt waarschijnlijk in een broekzak in een koffer, hopen we. Of in het hotel.
We konden lekker vroeg het vliegtuig in. Vlak voor betreden vliegtuig mist Kevin zijn vest. Wij alvast door in het vliegtuig, Kevin nog even terug. Hij had hem snel gevonden.
Toch wel apart idee om al in vliegtuig te zitten en hij nog wat zoeken. Haha, en een uurtje ervoor hadden we met Co zitten chatten dat we Kevin zouden achterlaten door tegen hem de verkeerde gate te zeggen. Net zoals Kevin uit Home Alone het maar moest uitzoeken.
In het vliegtuig een grote groep Amerikaanse basketballers van ca 18 ot 21 jaar die wat wedstrijden gaan spelen in Amsterdam, Brussel en Parijs. Ze spelen onder de naam Virginia 3 wedstrijden in Almere tegen Jong Nederland.

Vorig jaar waren we naar de Westkust van Amerika. Dit jaar naar de Oostkust. Ook nu weer met fantastische indrukken en veel gezien en ervaren.
We hebben de reisverslagen vrij uitgebreid gemaakt om vast te houden wat we allemaal gezien hebben. Want New York en Washington zijn al weer 2 tot 3 weken geleden en dat kost nu al veel moeite om alles terug te halen.

(Vliegtuig begint te hobbelen, fasten your seatbelts en please be seated,
Zitten we niet op te wachten al dat gehobbel)

Ook zat in het vliegtuig een Amerikaans soccerteam van jongens van een jaar of 12. Gingen onder andere tegen Ajax spelen. Leuk om 2 van die sportteams in het vliegtuig te zien.

En zo proberen we de lange vlucht door te komen met half slapen, film kijken, lezen, muziek luisteren en soms tijdverdrijf met de catering van de stewardessen. Maar die al een tijdje niet meer gezien. waarschijnlijk zijn die een paar uurtjes slapen.

Inmiddels is het half 5 Nederlandse tijd en nog zo'n 3 uur vliegen. Nu ongeveer zo midden op de Atlantische Oceaan en gaan richting Ierland.

We kunnen weer terug zien op een schitterende vakantie met veel bijzondere belevenissen. Ook wel erg bevoorrecht dat we dit soort dingen kunnen doen zo met z'n vieren.

We hopen jullie weer snel te zien. De eerste zal Chris zijn. Die haalt ons namelijk op bij Schiphol. Moet ie vroeg op.

En Chris was de eerste die we zagen.
We waren 9 uur in de ochtend thuis na een geweldige vakantie

• 26 Maart 2013 - 00:20

Victoria :

HELLO
    vriend hoe gaat het vandaag
    Mijn naam is Miss Victoria
    ik zag je profiel nu
    en ik pak interesse in je als vriend om belangrijke discussie met jullie delen als vriend dus contact met mij opnemen via mijn e-mail adressen
    (elliotsvictoria60@yahoo.co.uk) voor
    beeld en andere discussie ok